Враховуючи аналіз виховного процесу в минулому році, вищевказані проблеми, нормативні документи визначити та продовжити втілювати цілі та завдання виховної роботи на 2021-2022 навчальний рік:
Продовжити роботу над науково – методичною проблемою: «Професійна майстерність педагога у виховання і розвитку компетентної особистості здобувача освіти».
Формувати у здобувачів освіти:
- Відповідальність та чесність, громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству.
- Повагу до гідності, прав, свобод, законних інтересів людини і громадянина; нетерпимості до приниження честі та гідності людини, фізичного або психологічного насильства, а також до дискримінації за будь-якою ознакою.
- Патріотизму, поваги до державної мови та державних символів України, поваги та дбайливого ставлення до національних, історичних, культурних цінностей, нематеріальної культурної спадщини Українського народу, усвідомленого обов’язку захищати у разі потреби суверенітет і територіальну цілісність України.
- Свідомленої потреби в дотриманні Конституції та законів України, нетерпимості до їх порушення, проявів корупції та порушень академічної доброчесності.
- Громадянської культури та культури демократії.
- Культури та навичок здорового способу життя, екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля.
- Прагнення до утвердження довіри, взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами; почуттів доброти, милосердя, толерантності, турботи, справедливості, шанобливого ставлення до сім’ї, відповідальності за свої дії.
- Культури свободи та самодисципліни, відповідальності за своє життя, сміливості та реалізації творчого потенціалу як невід’ємних складників становлення особистості.
Самоврядування